CONSUMER INSIGHTS & BRAND POSITIONING

Consumer Insights 

Zorgen voor de basis van een duidelijk omlijnde strategie  en business concepting waarbij enerzijds de scherpe kanten worden vermeden en anderzijds andere opportuniteiten zich manifesteren. Modern ondernemen is een combinatie van buikgevoel, snelle beslissingen en meetbare- en relevante data van uw klant en markt. Online enquêtesystemen, expertengesprekken , focusgroepen, user experience zijn enkele van de onderzoekstools. Buyer Persona en Customer Journeys zorgen voor een degelijke visualisering van de insights. We maken gebruik van SAAS community platformen en sterke analyse softwaretools

Positioneringsonderzoek:

  • Inzicht in de concurrentiepositie
  • Inzicht in de gaps tussen identiteit en imago
  • Inzicht in het invullen van de juiste waardeproposities
  • Inzicht in de drivers en drempels om uw product of dienst wel of niet te kopen.
  • Handvaten tot het versterken van de juiste proposities, aangepaste of extra business.   
    • Er wordt gebruik gemaakt van kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethodes: online enquêtes, on site interviews, dieptegesprekken bij eigen en niet klanten, user analyses en desk research.